Nieuws

Feesttent blijft nog even staan voor WK-finale

Wat een feest, op dinsdag 6 juli in de kermistent van Mortel Events! Een paar honderd mensen keken daar gezamenlijk naar de halve finale tegen Uruguay. Aangezien de tent het Nederlands Elftal blijkbaar geluk brengt, blijft ie nog even staan tot zondag 11 juli, zodat iedereen weer welkom is om hopelijk het grote succes met zijn allen te vieren. Dit gebeurt in eendrachtige samenwerking tussen de jongens van Mortel Events en café-zaal ’t Anker. De Kantinehelden zorgen weer voor de muzikale omlijsting. Zondag gelden alleen de consumptiebonnen van ’t Anker. Het café zelf is gesloten, maar de tent is open vanaf 18.00 uur.

1.000ste bezoeker voor demortel.com!

Het is zover! We hebben de magische grens van 1.000 absoluut unieke bezoekers bereikt, en overschreden. Dit betekent dat 1.000 mensen de weg naar deze website al hebben weten te vinden sinds de oprichting in februari. Het zijn nog niet dezelfde cijfers als Google, maar we zijn goed op weg!

“Los in de wei” wint beachvolleybaltoernooi

Zondag 13 juni was de Dorpsweide weer het toneel van het jaarlijkse Beachvolleybaltoernooi. Waar vorig jaar de regen met bakken uit de hemel viel, bleef het nu gelukkig droog, al had ook een zonnetje had niet misstaan op deze sportieve dag, die altijd heel veel mensen naar de wei brengt. Ook nu weer.

(meer…)

MVC gepromoveerd naar vierde klasse!

Het eerste elftal van MVC is gepromoveerd naar de vierde klasse. Het had op Tweede Pinksterdag genoeg aan een 1-1 gelijkspel tegen Excellent uit Oploo om de nacompetitie winnend af te sluiten. Eerder werd BAVOS voor de derde keer dit seizoen aan de kant gezet. Ditmaal was de uitslag 1-0 voor de Mortelnaren. De voetballers worden op zondag 30 mei, na het Buurtvoetbaltoernooi, gehuldigd. Zie voor meer informatie en verslagen de website van MVC.

Topseizoen voor voetbaldames

Twee keer trok in het weekend van 1 en 2 mei de ‘platte kar’ door het dorp. Dat betekent dat De Mortel weer twee kampioensteams rijker is. De vrouwelijke voetballers doen het al jaren bijzonder goed, en ook dit seizoen was het raak: zowel de Meisjes A als Dames 1 zijn kampioen geworden in hun klasse in het seizoen 2009-2010. Een mooie prestatie!